Η νέα σχολική χρονιά του Δικτύου ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ SOS ξεκινάει και φέτος δυναμικά με πλήθος δράσεων εντός και εκτός των σχολικών  «τειχών». Κλασικές κι αγαπημένες δράσεις παραμένουν και εμπλουτίζονται, ενώ νέα βήματα σχεδιάζονται και ξεκινά η υλοποίησή τους με στόχο όσο το δυνατόν περισσότεροι μικροί πολίτες να ενημερωθούν και να αφυπνιστούν για τη βιωσιμότητα του πλανήτη.

Συνεχίζουμε την παρουσίαση μερικών μόνο δράσεων των μαθητών, που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο της συμμετοχής τους στο Δίκτυο Υδρο- οικολογικών σχολείων και οι οποίες ποικίλουν ανάλογα με την ηλικία αλλά και το γνωστικό αντικείμενο των παιδιών.Αυτή τη φορά σειρά έχουν το 3ο ΕΠΑΛ Αθήνας, το Δημοτικό σχολείο Πευκοχωρίου Χαλκιδικής και το ΓΕΛ Χορτιάτη. Καμαρώστε τους!

Το Δίκτυο Υδρο-οικολογικών σχολείων είναι μια προσπάθεια που ξεκίνησε πιλοτικά το 2010, σε τρία σχολεία της Αττικής, στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος watersave, με στόχο την ουσιαστικότερη ανταλλαγή εμπειριών και καλών πρακτικών μεταξύ των σχολείων που συμμετείχαν, αναφορικά με την εξοικονόμηση νερού. Τα πολύ καλά «δείγματα γραφής» που πήραμε στη διάρκεια της διετούς λειτουργίας τους δε μας άφησαν άλλη επιλογή από το να το συνεχίσουμε δυναμικά.

Μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα τόσο τα νέα μέλη του Δικτύου Υδρο-οικολογικών σχολείων, όσο και τα παλιά, μας έχουν εντυπωσιάσει με τις ιδέες και τις δράσεις τους. Παρά τον περιορισμένο χρόνο τους, λόγο των υποχρεώσεων στο πλαίσιο του αναλυτικού προγράμματος, μαθητές και εκπαιδευτικοί μας απέδειξαν ότι όπου υπάρχει μεράκι και όρεξη όλα γίνονται.  Ιδού λοιπόν κάποια δείγματα δουλειάς μερικών από τα σχολεία του Δικτύου.

Οι δράσεις Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης για τη νέα χρονιά ξεκίνησαν με την υλοποίηση της πρώτης συνάντησης των εκπαιδευτικών - εκπροσώπων των σχολείων που συμμετέχουν στο Δίκτυο Υδρο-οικολογικών σχολείων, την Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2013. Το, διευρυμένο από τη σχολική χρονιά 2012-2013, Δίκτυο Υδρο-οικολογικών σχολείων, έχει ως στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών όσον αφορά την αξία του νερού αλλά και την μείωση της κατανάλωσης στην εκάστοτε σχολική μονάδα και θα βασίζεται στην ανταλλαγή πληροφοριών και καλών πρακτικών ανάμεσα σε μαθητές και εκπαιδευτικούς των συμμετεχόντων σχολείων με τη χρήση νέων τεχνολογιών.