Συνεχίζουμε την παρουσίαση μερικών μόνο δράσεων των μαθητών, που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο της συμμετοχής τους στο Δίκτυο Υδρο- οικολογικών σχολείων και οι οποίες ποικίλουν ανάλογα με την ηλικία αλλά και το γνωστικό αντικείμενο των παιδιών.Αυτή τη φορά σειρά έχουν το 3ο ΕΠΑΛ Αθήνας, το Δημοτικό σχολείο Πευκοχωρίου Χαλκιδικής και το ΓΕΛ Χορτιάτη. Καμαρώστε τους!

 


3ο ΕΠΑΛ ΑΘΗΝΑΣ

Τα μεγαλύτερα, αλλά και πιο εξειδικευμένα, παιδιά αποφάσισαν να αποτυπώσουν το δίκτυο ύδρευσης του σχολείου τους, να πραγματοποιήσουν οπτικό έλεγχο για διαρροές, να παρακολουθήσουν την ημερήσια κατανάλωση νερού (από τον υδρομετρητή του σχολείου) -για ανάγκες μαθητών και προσωπικού, για τον καθαρισμό του κτηρίου, για το πότισμα- και να τη συγκρίνουν με προηγούμενες χρήσεις (μέσω των λογαριασμών ΕΥΔΑΠ που τηρεί ο Δήμος Αθηναίων στο αρχείο του).

 

Ξεκίνησαν αποτυπώνοντας το εξωτερικό δίκτυο

Δεν κατάφεραν να το αποτυπώσουν όλο καθώς συνάντησαν κάποιες δυσκολίες?



Συνέχισαν με το εσωτερικό δίκτυο

Στην προσπάθειά τους όμως να βρουν το μετρητή για να κάνουν τις μετρήσεις και τις συγκρίσεις, αντιμετώπισαν ένα ανυπέρβλητο πρόβλημα? πού είναι ο μετρητής;
Προσπάθησαν επανειλημμένα σε διαφορά σημεία,



Αλλά τελικά? θα ξαναπροσπαθήσουν την νέα σχολική χρονιά!

Σχεδίασαν, επίσης, ένα όμορφο comic με μήνυμα για το νερό


ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΕΥΚΟΧΩΡΙΟΥ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ

Οι μικροί μας φίλοι από το Δημοτικό Πευκοχωρίου έφτιαξαν πανέμορφες ζωγραφιές και τις παρουσίασαν σε ολιγόλεπτα, ερασιτεχνικά video! Μπορείτε να δείτε μερικά στους παρακάτω συνδέσμους:

http://www.youtube.com/watch?v=QuhJUOKSVSw&feature=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=g1kqN1Qrv6o&feature=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=gPbFiLmOFDw&feature=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=PkYr3Sxpf_w&feature=youtu.be

 

Θα σας ετοιμάσουν ψυχολογικά για το καλοκαίρι που μόλις μπήκε και επισήμως!

Κατά την επίσκεψή μας εκεί μας παρουσίασαν και ένα εξαιρετικό θεατρικό δρώμενο!

 

ΓΕΛ ΧΟΡΤΙΑΤΗ

Και από τους μικρούς ξανά στους μεγάλους, οι οποίοι, μεταξύ άλλων δράσεων, εργάστηκαν σε ομάδες?

 

Και αποτύπωσαν τα συμπεράσματά τους σε μεγάλες ζωγραφιές?


Παράλληλα, στις 16/5 πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της οργάνωσής μας η δεύτερη συνάντηση εκπαιδευτικών από σχολεία που συμμετέχουν στο Δίκτυο Υδρο-οικολογικών σχολείων, στη διάρκεια της οποίας αναδείχθηκαν οι δράσεις κάθε ομάδας, οι δυσκολίες που προέκυψαν, αλλά και ενδιαφέρουσες απόψεις για τη βέλτιστη υλοποίηση της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας. Τα σχολεία που συμμετέχουν είναι αρκετά διαφορετικά μεταξύ τους, οπότε διατυπώθηκαν ενδιαφέροντα ζητήματα από όλους τους εκπαιδευτικούς, δημιουργικοί τρόποι προσέγγισης, ενώ ταυτόχρονα μέσω της συζήτησης αναδυθήκανε και επιπλέον δράσεις που θα μπορούσαμε όλοι μας να κάνουμε ή νέοι τρόποι για να διευκολυνθεί το έργο των εκπαιδευτικών.  Όλα τα ζητήματα που τέθηκαν θα ληφθούν υπόψη κατά το σχεδιασμό της νέας σχολικής χρονιάς!

Καλή συνέχεια σε όλους!